Zapewniamy kompleksową obsługę administrowania nieruchomości, obsługę techniczną, finansową oraz eksploatacyjną nieruchomości:
Prowadzenie książki obiektu budowlanego, zapewnienie ciągłości i poprawności wykonywania przeglądów nieruchomości, instalacji i urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zapewnienie sprawności działania urządzeń i instalacji w budynku. Wybór wykonawców, negocjowanie najlepszych warunków oraz nadzór nad realizacją prac.
Prawo Budowlane |
Rozporządzenie KOB |
Prowadzenie księgowości, składanie sprawozdań, przekazywanie informacji o przychodach i kosztach.
Naliczanie zaliczek na pokrycie kosztów utrzymania części wspólnych, rozliczanie z właścicielami opłat.
Prowadzenie rozliczeń w ramach rachunku bankowego wspólnoty, księgowanie dokumentów dotyczących nieruchomości wspólnej.
Moduł Panel Mieszkańca umożliwia dostęp właścicieli do e-kartoteki lokali stanowiących ich własność. Właściciele mogą za pomocą modułu na bieżąco śledzić swoje rozliczenia, dokumenty wspólnoty czy podjęte uchwały.
E-mieszkaniec |
Inwentaryzacja nieruchomości, lokali, mediów, urządzeń technicznych i instalacji, ocena stanu technicznego, analiza posiadanej dokumentacji oraz stanu prawnego nieruchomości.Kalkulacja zaliczek na utrzymanie części wspólnych, negocjacja oraz cesja umów z dostawcami mediów, znalezienie firm świadczących usługi na rzecz wspólnoty. Ubezpieczenie nieruchomości.
Uchwała o własności lokali |
Ewidencja i dbanie o stan zasobów nieruchomości, bieżąca obsługa mieszkańców, kontrola stanu nieruchomości, kontrola czystości. Nadzór nad realizacją umów przez firmy działające na rzecz wspólnoty. Przechowywanie, zabezpieczenie i archiwizowanie dokumentów nieruchomości.
Obsługę spraw administracyjnych oraz prawnych dotyczących nieruchomości, reprezentowanie przed organami, instytucjami, przygotowywanie pism,. Regulacje stanu prawnego nieruchomości. Nadzór nad prawidłowością dokumentów i umów. Monitorowanie terminowości opłat, przygotowanie postępowania upominawczego, przygotowanie wezwań do zapłaty, analiza szans procesowych oraz skierowanie sprawy do prawnika.
Wdrożenie polityki RODO dla nieruchomości, przetwarzanie danych osobowych oraz obsługa zgodna z przepisami RODO.